Moderne beeldschermtechnieken toepassen

Om klanten te trekken of te behouden haal je tegenwoordig als bedrijf alles uit de kast. Je kunt hiervoor gebruik maken van traditionele methodes zoals reclame maken maar je kunt ook kiezen voor een moderne manier die je op steeds meer plaatsen ziet verschijnen. Dit bestaat bekend onder de naam digital signage en is een vorm van communicatie via een beeldscherm.

Laat het over aan de professional

Als je kiest voor deze vorm kun je de ontwikkeling en implementatie ervan het beste overlaten aan een gespecialiseerd bedrijf zoals bijvoorbeeld QYN. Ze verzorgen de totale communicatie waarbij je op het beeldscherm beelden ziet, afgewisseld met teksten en filmpjes en waarmee je klanten aantrekt of mensen in bijvoorbeeld een wachtruimte kunt vermaken.

(Instore) interactive

Naast digital signage verzorgt QYN (instore) interactive, muziek, mobile signage en sociale media integratie. Bij het deel interactive kun je denken aan schermen in bijvoorbeeld een winkel waar de klant zelf gebruik van kan maken. Ze willen graag zelf dingen uitzoeken voordat ze iemand om informatie vragen en met behulp van een touchscreen bekijken ze de mogelijkheden als ze op zoek zijn naar een bepaald product. De informatie die ze krijgen kan ook gekoppeld worden aan verschillende sociale media zodat het eindresultaat een volledig plaatje is.

Muziek speelt ook een belangrijke rol

Misschien niet het eerste waar je aan denkt maar muziek speelt zeker ook een belangrijke rol in een winkel of wachtruimte. Om ervoor te zorgen dat het toepasselijke en geschikte muziek is voor een bepaalde situatie die de doelgroep aanspreekt zoekt QYN uit wat het beste past en zorgt er ook voor dat het werkt. De muziek kan gecombineerd worden met onder andere reclameboodschappen maar ook met het nieuws of andere berichten. Ook is het mogelijk de muziek af te wisselen met reclameboodschappen voor je eigen bedrijf.